ELEKTRIČNA UČINKOVITOST

Električna platforma koncepta vozila I-PACE je našim inženirjem omogočila, da se osredotočijo na kar najboljšo zmogljivost za vozilo brez negativnih izpustov.

Najbolj vznemirljiva stvar pri konceptnem vozilu I-PACE je, da smo ga že od začetka razvijali kot povsem baterijsko električno vozilo (BEV).



Možnost, da vse pomembne komponente električnih vozil – motor, baterijo, kolesa in ostalo – namestimo prav tja, kamor smo si zamislili, je odprla velike priložnosti.

Na podlagi enake intenzivnosti, strasti in veščin, kot jih boste našli v Jaguarjevi ekipi svetovnega prvenstva FIA Formula E, so se inženirji za konceptno vozilo I-PACE odločili uporabiti dva kompaktna in učinkovita sinhrona motorja s trajnimi magneti na sprednji in zadnji osi.

“Pravi koncept za električni avtomobil je ravno akumulatorska baterija na podvozju in nato dva motorja, eden pred in eden za baterijo. Zadnji motor je najučinkovitejši za obračanje koles, medtem ko je prednji motor učinkovitejši za obnavljanje energije.”
Dr Wolfgang Ziebart, tehnični direktor oblikovanja v podjetju Jaguar Land Rover

Vozilo proizvede 400 KM in 700 Nm trenutnega navora, od 0 do 100 km/h pa pospeši v le 4 sekundah. To je resnično izjemen pospešek, kakršnega imajo tudi športna vozila. Štirikolesni pogon z dvema električnima motorjema vas ne bo razočaral na nobeni podlagi.

yt:0bfQjMyoIYU
Konceptno vozilo Jaguar I-PACE | Električna učinkovitost

Konceptno vozilo I-PACE je bilo zasnovano tako, da je opremljeno z velikimi litij-ionskimi baterijami, da bi ublažil morebitne težave z dosegom vozila. Uporablja namreč najnovejšo tehnologijo celic, ki je ocenjena na 90 kWh. Preprosto povedano, to pomeni, da bo konceptno vozilo I-PACE lahko prevozilo precej več pred ponovnim polnjenjem. Njegov doseg je bil izračunan na 500-kilometrskem evropskem preskusnem ciklu (ali 220 milj v ameriškem ciklu). To je popolnoma primeren doseg za veliko večino voznikov v enem dnevu, medtem ko ga bodo morali ostali ponovno napolniti enkrat na teden.

Da smo lahko ustvarili prostor za to veliko baterijo med kolesi sta sprednji in zadnji osi kolesi potisnjeni nekoliko naprej in nazaj. Dobra posledica tega pristopa pri oblikovanju je tudi omogočanje prostora za voznika in štiri potnike v kabini.

“Ker gre za brezkompromisno električno vozilo, smo lahko dosegi izkoriščenost prostora, ki je bila doslej v avtomobilih te velikosti neznana. Zunanja dolžina koncepta modela I-PACE je v milimetrih ali večja od modela Jaguar XE, vendar je notranja dolžina – od stopalke za plin do notranje strani prtljažnika – med dolžino vozila Range Rover in Range Rover z dolgo medosno razdaljo. Poleg večje notranjosti dolga medosna razdalja omogoča tudi bolj stabilno vožnjo”
Dr Wolfgang Ziebart, direktor tehničnega oblikovanja v podjetju Jaguar Land Rover

Ker je baterija v vozilu nameščena nizko, ima konceptno vozilo I-PACE pozitivno nizko težišče. Ko je povezano z značilno kakovostjo prednjega dela vozil Jaguar z dvojnim vzmetenjem in integriranim zadnjim vzmetenjem, je rezultat odlična vozna izkušnja, ki jo vozniki vozil Jaguar že poznajo.

Ker vozilo nima motorja z notranjim izgorevanjem, pomeni, da tudi v kabini ni potrebe po mestu za namestitev menjalnika. Potniki bodo imeli zato veliko korist od dodatnega prostora, ki ga ustvarja nova ravninska tlorisna razporeditev, oblikovalci vozil Jaguar pa so izkoristili to priložnost, tako da so v notranjosti kabine dodali prostore za shranjevanje. Zaradi pametne razporeditve električnih komponent je v kabini vozila še več prostora kot bi ga pričakovali.

VEČ ZGODB
KONCEPT VOZILA I-PACE
Objavljeno: 1. 12. 2018

Osupljiv pogled na naš prvi avtomobil na električni pogon. Štirikolesni pogon, 400 KM, 5 sedežev z dosegom več kot 500 km (310 milj).
RAZIŠČITE KONCEPT VOZILA I-PACE
TEKMOVANJA VOZIL JAGUAR
Objavljeno: 1. 12. 2018

Prvenstvo Formula E, ki ga organizira FIA, nam omogoča realistične preskuse na dirkalnih stezah, kjer izpopolnjujemo tehnologije za električna vozila.
RAZIŠČITE TEKMOVANJA VOZIL JAGUAR
KONCEPT VOZILA I-PACE: <br> Z DIRKE NA CESTO
Objavljeno: 1. 12. 2018

Raziskujemo potovanje od začetkov izdelave dirkalnega vozila I-TYPE za Formulo E do razvoja konceptnega vozila I-PACE. Raziščite prvo popolnoma električno vozilo znamke Jaguar.
RAZIŠČITE KONCEPT Z DIRKE NA CESTO