80 LET NAMKE JAGUAR

80 LET  NAMKE JAGUAR

EVOLUCIJA OBLIKOVANJA: 80 LET ZNAMKE JAGUAR

Osemdeset let znamke Jaguar pomeni osemdeset let legendarnega oblikovanja. Odkrivamo nekaj ključnih trenutkov našega oblikovanja v zadnjih osmih desetletjih. Današnja družina vozil Jaguar brez tega ne bi bila enaka.

EVOLUCIJA OBLIKOVANJA: 80 LET ZNAMKE JAGUAR (1935–1959)

EVOLUCIJA OBLIKOVANJA: 80 LET ZNAMKE JAGUAR (1935–1959)

Prvi del prikazuje zgodnja leta razvoja od leta 1935 do leta 1959. Začnemo s prvim modelom vozil Jaguar, dotaknemo se uspehov v avtomobilističnem športu in opišemo pionirsko ustvarjanje segmenta športnih limuzin.
EVOLUCIJA OBLIKOVANJA: 80 LET ZNAMKE JAGUAR (1960–1996)

EVOLUCIJA OBLIKOVANJA: 80 LET ZNAMKE JAGUAR (1960–1996)

Družina vozil Jaguar se je s časom spremenila, vendar je skladnost razvoja sodobnih vozil jasna. V drugem delu začnemo s šestdesetimi leti in si ogledamo ustvarjanje bolj znane zapuščine. To je bil čas, ko se je oblikovanje znamke Jaguar zares uveljavilo in ta pečat je viden tudi danes.
EVOLUCIJA OBLIKOVANJA: 80 LET ZNAMKE JAGUAR (1997–2016)

EVOLUCIJA OBLIKOVANJA: 80 LET ZNAMKE JAGUAR (1997–2016)

Oblikovanje znamke Jaguar smo v novem tisočletju nekoliko poživili. Razvijali smo ga na podlagi zadnjih let ter izboljšali in nadgradili nekoliko bolj konservativne, retrospektivne zasnove. Videz se je razvil v nekaj popolnoma novega. V veliki meri je za to odgovoren direktor oblikovanja pri znamki Jaguar Ian Callum, ki je na tem položaju od leta 1997. Naslednji dve desetletji sta družini vozil Jaguar vdahnili novo življenje. Navdih in vitalnost smo prevzeli iz preteklosti in ju preslikali za sedanjost.