Naši bencinski in novi dizelski motorji so najčistejši in najučinkovitejši, kar smo jih kdaj izdelali. Naš najsodobnejši električni pogon pa predstavlja prihodnost. Kateri je pravi za vas?
Pogonski sklop vozila predstavlja vsak del, ki pretvori vir energije (gorivo/baterija) v gibanje, npr. prek motorja/električnega motorja, menjalnika, pogonskih gredi, diferencialov in osi.
Najpogostejši pogonski sistemi so bencinski, dizelski, baterijski (BEV) in hibridni (PHEV).
Vozilo I‑PACE je opremljeno s 7-kilovatnim enofaznim polnilnikom na izmenični tok (AC), ki vaše vozilo čez noč popolnoma napolni in omogoča polnjenje do 35 km dosega na uro. Najhitrejši in najprimernejši način za polnjenje doma je uporaba domače polnilnice, ki lahko povrne energijo, ki ste jo porabili pri povprečnem dnevnem prevozu, v manj kot dveh urah.
Če uporabljate običajno vtičnico, se polnjenje odvija počasneje kot z domačo polnilnico (do 11 km dosega na uro polnjenja), vendar zadostuje za polnjenje pri povprečnem dnevnem dosegu 61 km, če vozilo polnite vso noč.
Kadar niste doma, je najbolje, da baterijo hitro napolnite z javnim polnilnikom na enosmerno napajanje (DC). Povprečni 50-kilovatni polnilnik DC na uro napolni vozilo toliko, da to lahko prevozi 270 km. Nekatera omrežja že ponujajo hitrejše polnilnike od 100 do 150 kW, večina omrežij pa v bližnji prihodnosti načrtuje nadgradnje.
Zahvaljujoč visokotehnološki litij-ionski bateriji, ki ima zmogljivost 90 kWh, ima vozilo Jaguar I‑PACE doseg do 479 km * po svetovnem harmoniziranem postopku za preskušanje lahkih vozil (WLTP).
WLTP je proces, ki meri porabo goriva, energijo, doseg in izpuste v potniških vozilih v Evropi. To je namenjeno zagotavljanju podatkov, ki so bližje dejanskemu vedenju pri vožnji.
Višja energetska gostota goriva in način, kako se energija sprosti pri izgorevanju, pomeni, da lahko dizel ponuja večjo učinkovitost. Če vozite 20.000 km na leto ali več, je verjetno najbolj stroškovno učinkovita izbira dizel.
Na splošno dizelski motor ponuja več navora kot bencinski motor, kar pomeni, da je njegova moč bolj primerna za premagovanje zahtevnega terenskega terena in vleko.
V podjetju Jaguar Land Rover smo vložili več kot milijardo funtov v najsodobnejše središče za proizvodnjo motorjev ter razvoj učinkovitejših bencinskih in dizelskih motorjev.
Od septembra 2018 vsi naši dizelski motorji za tržišči EU in EEA izpolnjujejo stroge predpise EU6d-Temp in resničnih izpustov pri vožnji (RDE). To pomeni, da so naši novi dizelski motorji tako čisti, da lahko vozijo po območjih ultra nizkih izpustov, kjer so uveljavljene denarne kazni za voznike vozil z visokimi negativnimi izpusti.
Z najčistejšimi motorji, kar smo jih doslej izdelali, bistveno zmanjšujemo vpliv na okolje.
Da bi izpolnili stroge predpise o izpustih, ki so bili uvedeni leta 2009, so vsa nova dizelska vozila opremljena z izpušnim filtrom. Ti filtri so znani tudi kot dizelski filtri za trdne delce (DPF). Filtri za trdne delce učinkovito zajemajo in shranjujejo delce iz izpušnih plinov, kar pripomore k zmanjšanju negativnih izpustov iz izpušne cevi.
Ste pripravljeni izbrati pravo vozilo Jaguar, ki bo odgovarjalo vašemu življenjskemu slogu, načinu vožnje in finančnim zmožnostim? Preprosto izberite model iz naše ponudbe in začnite svoje potovanje z vozilom Jaguar.
Aplikacija Go Jaguar I‑PACE samodejno spremlja vaša potovanja ter vam prikazuje dejstva in podatke, ki bi jih prejemali pri vožnji novega električnega modela I‑PACE. Ogledujete si lahko zemljevide, spremljate napolnjenost in porabo baterij ter lokacije najbližjih polnilnih postaj; izračuna pa tudi prihranke, ki bi jih imeli z vožnjo pravega električnega vozila.
*Podatki o dosegu EV temeljijo na proizvodnji vozil po standardizirani poti. Doseženi doseg je odvisen od stanja vozila, baterije, dejanske poti in okolja ter načina vožnje.
Predloženi podatki so izračunani na podlagi uradnih testov proizvajalca skladno z zakonodajo EU. Služijo samo za primerjavo. Realni podatki se lahko razlikujejo. Vrednosti CO2 in porabe goriva se lahko razlikujejo glede na nameščena kolesa in dodatno opremo. WLTP (globalno usklajeni preskusni postopek za lahka vozila) je nova preskusna metoda EU za izračun porabe goriva in izpustov CO2 pri vozilih s potniki. Po tej metodi se merijo poraba goriva in energije, doseg in izpusti. Cikel WLTP je zasnovan tako, da zagotavlja rezultate, ki so bližji dejanskim voznim lastnostim. Preskuša se vozila z dodatno opremo in po zahtevnejšem preskusnem postopku ter pri zahtevnejši vožnji.