O JAGUARJU
C-X16 – ZMOGLJIVOST

Model C-X16 odlikujeta popolna porazdelitev teže (50 : 50) in prototipni hibridni pogonski sklop z bencinskim motorjem V6, ki ima 380 KM (280 kW) in 450 Nm navora, povezan pa je z električnim motorjem, ki proizvaja dodatnih 70 kW in 235 Nm (kar ustreza 95 KM). Pogon na zadnji kolesi s pomočjo 8-stopenjskega menjalnika izjemno lahkemu modelu C-X16 omogoča, da do 100 km/h pospeši v le 4,4 sekunde, končna hitrost pa znaša 300 km/h.

Pri novem motorju V6 smo uporabili enako aluminijsko arhitekturo kot pri visokotlačnem osemvaljnem motorju z litim blokom in križno pritrjenimi glavnimi pokrovi ležajev, ki omogočajo večjo trdnost in večjo prefinjenost. Štirivaljne glave valjev z dvojnim odmikom so izdelane iz recikliranega aluminija, da zmanjšajo vpliv proizvodnje na okolje.

Lahka aluminijasta šasija omogoča varčno porabo 5,7 l/100 km in le 165 g/km izpustov CO2. Za večjo učinkovitost pri porabi goriva v realnih voznih razmerah je 8-stopenjski menjalnik opremljen z inteligentnim sistemom Stop/Start znamke Jaguar, ki motor ugasne 300 milisekund po tem, ko se vozilo ustavi. Uporabili smo sistem dvojnega elektromagnetnega zaganjalnika, ki smo ga pred kratkim predstavili pri modelu XF in ki vozilo zažene v času, ko voznik prestavi nogo od zavore do plina.

Da bi elektrika zagotovila ne le moč, temveč tudi prefinjenost, po kateri so znana vozila Jaguar, ima motor V6 na sprednji in zadnji strani patentiran sistem neodvisno vrtečih se uteži izravnalnika. Vsakdo, ki pozna zmogljiv motor V8, bo ugotovil, da motor V6 z njim deli vso svojo moč in prefinjenost ter se ponaša z značilnim zvokom, hkrati pa zagotavlja izboljšano ekonomičnost in manjše izpuste, ki ustrezajo standardu izpustov SULEV 30 (Super Ultra Low Emission Vehicle) in standardom EU VI.

C-X16 – INOVATIVNA TEHNOLOGIJA
IZVEDITE VEČ
C-X16 – NOTRANJOST, POSVEČENA VOZNIKU
IZVEDITE VEČ