PODROBNOSTI OBLIKOVANJA

Konceptno vozilo I-PACE je našim oblikovalcem od začetka omogočilo razkošje brezkompromisne električne platforme.

“To ni samo koncept. To je predogled prvega Jaguarjevega popolnoma električnega SUV vozila, ki bo na poti leta 2018. To bo Jaguarjev prvi električni avtomobil na baterijski pogon in odpira novo poglavje v zgodovini naše legendarne znamke.”
Ian Callum, direktor oblikovanja znamke Jaguar



Konceptno vozilo I-PACE je našim oblikovalcem od začetka omogočilo razkošje brezkompromisne električne platforme. Z veliko baterijo med kolesi in osmi, smo imeli priložnost, da spremenimo razmerja tega športnega terenskega vozila.

Prvič, ker vzilo spredaj ne potrebuje motorja, ni bilo treba, da je pokrov tako velik kot pri običajnih avtomobilih. Posledično se je lahko potniška kabina potisnila bolj proti sprednjemu delu avtomobila, da bi bila "kabina spredaj" od zunaj videti večja, pri tem pa smo ustvarili veliko več prostora v notranjosti – vključno s 70 mm prostora za noge za potnike zadaj.

To nam je omogočilo oblikovanje večjega vetrobranskega stekla, ki poleg popolne panoramske steklene strehe ustvarja večji občutek prostora za vse potnike.

“Že v zgodnjih fazah smo se dogovorili, da bo kabina večja, saj je resnično ključna za sprednji del strešne linije, pa tudi za vtis prostora znotraj vozila.”
Dr Wolfgang Ziebart, tehnični direktor oblikovanja v podjetju Jaguar Land Rover

Medtem smo z ohranitvijo čim krajšega sprednjega in zadnjega previsa podaljšali prostor med sprednjima in zadnjima kolesoma – da bi zagotovili večjo baterijo, ki je bistven za daljši doseg avtomobila (do 500 km) in daje vozilu veliko večjo trdnost na cesti.

yt:tRN5g6T8cAM
Konceptno vozilo Jaguar I-PACE | Oblikovano na dirkah za ceste

Kljub privlačnemu vizualnemu občutku trdnosti je aerodinamika konceptnega vozila I-PACE za svoj razred izjemna. Funkcije, ki pripomorejo k doseganju koeficienta 0,29 Cd, vključujejo ukrivljeno silhueto karoserije, ki se spušča pri višjih hitrostih in gladko prereže zrak; kljuke na vratih, ki ostanejo poravnane s karoserijo in se uporabljajo samo, kadar je to potrebno; in odprtine za hlajenje, ki se zaprejo, kadar niso potrebne. Obstaja tudi velik optimiziran zračni kanal od sprednje rešetke do spodnjega dela sprednjega vetrobranskega stekla – podobno kot pri konceptnem avtomobil C-X75 – ki izboljšuje pretok zraka.

Morda manj znano o zračni učinkovitosti je, da je oblika hrbta avtomobila vsaj tako pomembna kot njegov sprednji del. V ta namen tanki zadnji spojler zmanjšuje dviganje; strm kot zadnjega stekla je aerodinamično koristen (medtem ko se lahko še vedno ponaša s 530 litri prtljažnega prostora) in zadnjimi odprtinami za zajem zraka – kjer bi bile pri običajnem vozilu izpušne cevi – in kjer iz zadnjega kolesnega loka zrak pretaka v boljši obliki.

To so le nekateri od načinov, kako odlična estetika konceptnega vozila I-PACE prispeva k aerodinamični učinkovitosti avtomobila. Ta učinkovitost pripomore k ohranjanju čim več moči baterije, da bi čim bolj povečali doseg avtomobila.

VEČ ZGODB
KONCEPT VOZILA I-PACE
Objavljeno: 1. 12. 2018

Osupljiv pogled na naš prvi avtomobil na električni pogon. Štirikolesni pogon, 400 KM, 5 sedežev z dosegom več kot 500 km (310 milj).
RAZIŠČITE KONCEPT VOZILA I-PACE
TEKMOVANJA VOZIL JAGUAR
Objavljeno: 1. 12. 2018

Prvenstvo Formula E, ki ga organizira FIA, nam omogoča realistične preskuse na dirkalnih stezah, kjer izpopolnjujemo tehnologije za električna vozila.
RAZIŠČITE TEKMOVANJA VOZIL JAGUAR
KONCEPT VOZILA I-PACE: <br> Z DIRKE NA CESTO
Objavljeno: 1. 12. 2018

Raziskujemo potovanje od začetkov izdelave dirkalnega vozila I-TYPE za Formulo E do razvoja konceptnega vozila I-PACE. Raziščite prvo popolnoma električno vozilo znamke Jaguar.
RAZIŠČITE KONCEPT Z DIRKE NA CESTO