• Jaguar F-PACE

    Zmogljivi 'crossover', ki združuje osupljivo zmogljivost, intuitivne tehnologije in največjo uporabnost v svojem razredu.

  • Jaguar E-PACE

    E-PACE je prvi kompaktni športni terenec znamke Jaguar. Predstavlja edinstveno kombinacijo elegantnega videza, agilnosti in dinamične vožnje.

  • Jaguar I-PACE

    Predstavljamo prvo izjemno zmogljivo športno terensko vozilo iz družine Jaguar s samo električnim pogonom.

  • Jaguar F-TYPE

    Močan, okreten in izjemno izrazit. Pravi Jaguarjev športni avto.

  • Jaguar XE

    Najbolj napredna, učinkovita in prefinjena športna limuzina, kar jih je Jaguar izdelal doslej.

  • Jaguar XF

    Vrhunski Jaguar. Samozavestno oblikovanje novega Jaguarja XF izstopa iz množice.

  • Jaguar XJ

    XJ je Jaguarjev vrhunski salonski avto, popolna kombinacija izjemne tehnologije, športne vozne dinamike in bogatega razkošja.

  • Jaguar F-PACE

    Zmogljivi 'crossover', ki združuje osupljivo zmogljivost, intuitivne tehnologije in največjo uporabnost v svojem razredu.

  • Jaguar E-PACE

    E-PACE je prvi kompaktni športni terenec znamke Jaguar. Predstavlja edinstveno kombinacijo elegantnega videza, agilnosti in dinamične vožnje.

  • Jaguar I-PACE

    Predstavljamo prvo izjemno zmogljivo športno terensko vozilo iz družine Jaguar s samo električnim pogonom.

  • Jaguar F-TYPE

    Močan, okreten in izjemno izrazit. Pravi Jaguarjev športni avto.

  • Jaguar XE

    Najbolj napredna, učinkovita in prefinjena športna limuzina, kar jih je Jaguar izdelal doslej.

  • Jaguar XF

    Vrhunski Jaguar. Samozavestno oblikovanje novega Jaguarja XF izstopa iz množice.

  • Jaguar XJ

    XJ je Jaguarjev vrhunski salonski avto, popolna kombinacija izjemne tehnologije, športne vozne dinamike in bogatega razkošja.

XF R-SPORT

Drzen in samozavesten ter športno opremljen zunaj in znotraj.

IZPUSTI CO2 v g/km

Le 129 ‡ pri ročnem menjalniku
Le 138 ‡ pri samodejnem menjalniku

PORABA GORIVA v l/100 km, kombinirana vožnja

Od 4,9 ‡ pri ročnem menjalniku
Od 5,2 ‡ pri samodejnem menjalniku

Model XF R-Sport je drzen prikaz športnega značaja vozil XF. Poudarjena oblika karoserije pripomore k takoj prepoznavni zasnovi vozil XF, športno vzmetenje1 pa zagotavlja natančno krmiljenje in povezanost z voziščem.

RAZIŠČITE MODEL XF SPORTBRAKE Sestavite si svojega

NAVDAHNJENA ZMOGLJIVOST

Športni značaj vozila XF se odraža tudi v njegovi notranjosti. Prek armaturne plošče se raztezajo edinstvene aluminijaste obloge v barvi Dark Morse, ključni del posebnega oblikovanja pa so tudi oznake R-Sport in prepoznaven slog vozila.

ŠPORTNA NOTRANJOST

ŠPORTNA NOTRANJOST

Zunanjost modela R-Sport vas bo gotovo navdušila. Takoj jo prepoznamo zaradi edinstvenih dodatkov, kot je športni sprednji odbijač, oznaka R-Sport na volanu pa poudarja atletski značaj njegove notranjosti.

ŠPORTNA ZUNANJOST

ŠPORTNA ZUNANJOST

Zunanjost modela R-Sport vas bo gotovo navdušila. Takoj jo prepoznamo zaradi edinstvenih dodatkov, kot so športni sprednji odbijač, okrasne letvice v barvi karoserije vozila R-Sport, zadnji spojler in oznaki R-Sport na stranskih režah za zajem zraka.

ŠPORTNO VZMETENJE

ŠPORTNO VZMETENJE

Športno vzmetenje pri modelu R-Sport sestavljajo trše vzmeti in napredni, bolj športni blažilniki. Vzmeti in blažilniki so prilagojeni tako, da omogočajo izjemno upravljanje in agilnost, ohranjajo pa legendarno kakovost vožnje vozil Jaguar.1

PRILAGODITE SI VOZILO XF

Na voljo vam je obsežna izbira notranjih in zunanjih dodatkov, zato bo vozilo XF gotovo ustrezalo tako vašemu osebnemu kot življenjskemu slogu.

OGLEJTE SI MOŽNOSTI IN DODATNO OPREMO

1 Na voljo le pri 2,0-litrskih bencinskih motorjih Ingenium z 200 KM in 250 KM s pogonom na zadnji kolesi ter dizelskih motorjih Ingenium s 180 KM in 240 KM s pogonom na zadnji kolesi.
2 Razpoložljivost teh dodatkov, najsi gre za serijsko ali dodatno opremo, je odvisna od tržišča. O podrobnostih se posvetujte s prodajalcem vozil Jaguar.
3 Serijska oprema le pri vozilih s samodejnim menjalnikom.
‡ Novi evropski vozni cikel (NEDC) je predhodni vozni cikel, pri katerem so se merili poraba in izpusti pri potniških vozilih v Evropi. Globalno usklajeni preskusni postopek za lahka vozila (WLTP) pa je nov proces, ki je bil uveden leta 2017 in pri katerem se merijo poraba goriva in energije, doseg in izpusti. Zasnovan je tako, da zagotavlja rezultate, ki so bližje dejanskim voznim lastnostim. Preskuša se vozila z dodatno opremo in po zahtevnejšem poskusnem postopku in pri zahtevnejši vožnji. Prikazani so rezultati za preskuse voznega cikla NEDC in rezultati novega voznega cikla WLTP. Razlika v podatkih izvira iz novega načina preskušanja vozil, zato tu ne gre za zmanjšanje učinkovitosti.