• Jaguar F-PACE

    Zmogljivi 'crossover', ki združuje osupljivo zmogljivost, intuitivne tehnologije in največjo uporabnost v svojem razredu.

  • Jaguar E-PACE

    E-PACE je prvi kompaktni športni terenec znamke Jaguar. Predstavlja edinstveno kombinacijo elegantnega videza, agilnosti in dinamične vožnje.

  • Jaguar I-PACE

    Predstavljamo prvo izjemno zmogljivo športno terensko vozilo iz družine Jaguar s samo električnim pogonom.

  • Jaguar F-TYPE

    Močan, okreten in izjemno izrazit. Pravi Jaguarjev športni avto.

  • Jaguar XE

    Najbolj napredna, učinkovita in prefinjena športna limuzina, kar jih je Jaguar izdelal doslej.

  • Jaguar XF

    Vrhunski Jaguar. Samozavestno oblikovanje novega Jaguarja XF izstopa iz množice.

  • Jaguar XJ

    XJ je Jaguarjev vrhunski salonski avto, popolna kombinacija izjemne tehnologije, športne vozne dinamike in bogatega razkošja.

  • Jaguar F-PACE

    Zmogljivi 'crossover', ki združuje osupljivo zmogljivost, intuitivne tehnologije in največjo uporabnost v svojem razredu.

  • Jaguar E-PACE

    E-PACE je prvi kompaktni športni terenec znamke Jaguar. Predstavlja edinstveno kombinacijo elegantnega videza, agilnosti in dinamične vožnje.

  • Jaguar I-PACE

    Predstavljamo prvo izjemno zmogljivo športno terensko vozilo iz družine Jaguar s samo električnim pogonom.

  • Jaguar F-TYPE

    Močan, okreten in izjemno izrazit. Pravi Jaguarjev športni avto.

  • Jaguar XE

    Najbolj napredna, učinkovita in prefinjena športna limuzina, kar jih je Jaguar izdelal doslej.

  • Jaguar XF

    Vrhunski Jaguar. Samozavestno oblikovanje novega Jaguarja XF izstopa iz množice.

  • Jaguar XJ

    XJ je Jaguarjev vrhunski salonski avto, popolna kombinacija izjemne tehnologije, športne vozne dinamike in bogatega razkošja.

XF PORTFOLIO SALOON

Vrhunec razkošja in umetelnosti izdelave vozil XF

IZPUSTI CO2 v g/km

Le 129 ‡ pri ročnem menjalniku
Le 138 ‡ pri samodejnem menjalniku

PORABA GORIVA v l/100 km, kombinirana vožnja

Od 4,9 ‡ pri ročnem menjalniku
Od 5,2 ‡ pri samodejnem menjalniku

Najbolj razkošna različica vozila XF je model Portfolio. Elegantno zunanjost vozila XF poudarjajo 18-palčna platišča, ki so del serijske opreme. V notranjosti smo s pozornostjo do podrobnosti namestili le materiale najvišje kakovosti in tako ustvarili kabino najvišjega razreda, ki nudi izjemno udobje.

RAZIŠČITE MODEL XF SPORTBRAKE Sestavite si svojega

NOTRANJA ELEGANCA

Izrazite svoj osebni slog z največjo izbiro od vseh modelov vozil XF. Uživajte v popolni notranjosti z vrhunskim razkošjem sedežev v usnju Windsor.

NOTRANJOST V USNJU WINDSOR

NOTRANJOST V USNJU WINDSOR

V modelu XF Portfolio smo sedeže in instrumentno ploščo obdali z usnjem Windsor. Ta fini zrnati material nudi najvišjo raven udobja. Izbirate lahko med petimi različnimi barvami sedežev.

DVAKRAT V DESET SMERI PRILAGODLJIVI SEDEŽI

DVAKRAT V DESET SMERI PRILAGODLJIVI SEDEŽI

Dodatno razkošje in udobje v vozilu XF Portfolio nudijo v deset smeri električno pomični usnjeni sedeži. Spominska funkcija1 omogoča, da se v osebno prilagojeni položaj vrnejo voznikov sedež, zunanji vzvratni ogledali in volan.

RAZKOŠNA IZBIRA

RAZKOŠNA IZBIRA

Izbirate lahko med prefinjeno izdelanimi elegantnimi lesenimi oblogami, sodobnimi oblogami iz aluminija ali športnimi oblogami iz ogljikovih vlaken, na voljo pa so vam tudi stropne obloge v semišu in usnju Windsor.

Na sliki je zaslon Touch Pro, ki je na voljo kot dodatna oprema.

PRILAGODITE SI VOZILO XF

Na voljo vam je obsežna izbira notranjih in zunanjih dodatkov, zato bo vozilo XF gotovo ustrezalo tako vašemu osebnemu kot življenjskemu slogu.

OGLEJTE SI MOŽNOSTI IN DODATNO OPREMO

1 Razpoložljivost teh dodatkov, najsi gre za serijsko ali dodatno opremo, je odvisna od tržišča. O podrobnostih se posvetujte s prodajalcem vozil Jaguar.
2 Serijska oprema le pri vozilih s samodejnim menjalnikom.
‡ Novi evropski vozni cikel (NEDC) je predhodni vozni cikel, pri katerem so se merili poraba in izpusti pri potniških vozilih v Evropi. Globalno usklajeni preskusni postopek za lahka vozila (WLTP) pa je nov proces, ki je bil uveden leta 2017 in pri katerem se merijo poraba goriva in energije, doseg in izpusti. Zasnovan je tako, da zagotavlja rezultate, ki so bližje dejanskim voznim lastnostim. Preskuša se vozila z dodatno opremo in po zahtevnejšem poskusnem postopku in pri zahtevnejši vožnji. Prikazani so rezultati za preskuse voznega cikla NEDC in rezultati novega voznega cikla WLTP. Razlika v podatkih izvira iz novega načina preskušanja vozil, zato tu ne gre za zmanjšanje učinkovitosti.