ELEKTRIČNA ZMOGLJIVOST

Razburljivi moč in dinamika vozil Jaguar, le brez neželenih izpustov - vse, kar pričakujemo od zmogljivega športnega terenca s samo električnim pogonom.

Znamka Jaguar že več kot osemdeset let predstavlja avtomobile, ki vzbudijo vse čute. Električni pogon tega ni spremenil, odprl je nove možnosti za ustvarjanje dinamične zmogljivosti, ki je naš zaščitni znak.

SESTAVITE SI SVOJEGA
DINAMIKA VOZIL JAGUAR

Pogonski sklop modela I‑PACE se ponaša s 400 KM in 696 Nm takojšnjega navora. S serijskim štirikolesnim pogonom vozilo I‑PACE od 0 do 100 km/h pospeši v le 4.8 sekunde.

BATERIJA
Baterija vozila I‑PACE z 90 kWh ima dolgo življenjsko dobo in obdobja trajne največje vzdržljivosti. Ker je nameščena med osema, ima vozilo nizko težišče, kar pripomore k večji dinamiki in zaradi česar je model I‑PACE posvečen predanim voznikom.
MOTORJA
Vozilo I‑PACE poganjata dva sinhrona elektromotorja s trajnim magnetom, ki sta povezana s prednjo in zadnjo osjo. Pogonski sklop modela I‑PACE se ponaša s 400 KM in 696 Nm takojšnjega navora. S serijskim štirikolesnim pogonom vozilo I‑PACE od 0 do 100 km/h pospeši v le 4.8 sekunde.
MENJALNIK
Baterija vozila I‑PACE z 90 kWh ima dolgo življenjsko dobo in obdobja trajne največje vzdržljivosti. Ker je nameščena med osema, ima vozilo nizko težišče, kar pripomore k večji dinamiki in zaradi česar je model I‑PACE posvečen predanim voznikom.
VEKTORIRANJE NAVORA PRI ZAVIRANJU
Da bi pridobili dodatno zaupanje voznikov, smo športno odzivnost vozila povečali s tehnologijo vektoriranja navora, ki nudi nadzorovano neodvisno zaviranje posameznika med sprednjimi in zadnjimi kolesi, in sicer z dodajanjem dodatnih sil zasuka, ki vplivajo na odzivnost vozila. V večini primerov večja zavorna sila deluje na zadnje notranje kolo, kar najbolj poveča zmožnost zavijanja, zaviranje sprednjega notranjega kolesa pa omogoča večjo učinkovitost in natančnost.
AKTIVNO ZRAČNO VZMETENJE
Zaradi bolj spuščenega podvozja, ki je bližje površini ceste, nam je uspelo povečati aerodinamične lastnosti vozila in njegov doseg. Z aktivnim zračnim vzmetenjem, ki je na voljo kot dodatna oprema, bo vaše vozilo nižje za 10 mm, ko boste dalj časa potovali pri hitrostih, višjih od 105 km/h.
PRILAGODLJIVA DINAMIKA
Sistem prilagodljive dinamike zagotavlja natančno dinamiko in nadzorovano, prefinjeno vožnjo, in sicer s stalnim nadzorovanjem položaja vozila do 500-krat na sekundo. Sistem nepretrgoma analizira pospeševanje, upravljanje, položaj pedalov za plin in zavore, elektronsko nadzorovani blažilniki pa optimizirajo nastavitve vzmetenja ter tako omogočajo najboljše ravnovesje med udobjem, prefinjenostjo in stalno okretnostjo.
NASTAVLJIVA DINAMIKA
Če se odločite za možnost namestitve prilagodljive dinamike, vam sistem nastavljive dinamike omogoča osebne prilagoditve občutljivosti dodajanja plina, uravnavanja krmiljenja in togosti blažilnika. Izbira dinamičnega načina vožnje obudi pravi športni karakter vozila I‑PACE.
ŠTIRIKOLESNI POGON

Model I‑PACE je prilagojen za vožnjo po vseh podlagah in pri vsakršnih vremenskih pogojih. Odzivnost moči in navora vozila je takojšnja, elektromotorja pa se neodvisno prilagajata voznikovim reakcijam, vozni podlagi in razpoložljivemu oprijemu.

OGLEJTE SI FILM
yt:cBHgLRA_J4Y
SISTEM PRILAGODLJIVEGA ODZIVA NA CESTIŠČE (ADSR)
Sistem prilagodljivega odziva na cestišče (AdSR), ki smo ga razvili na podlagi svojega neprekosljivega znanja o sistemih štirikolesnih pogonov, neprestano nadzira okolje ter prilagaja nastavitve motorja in zaviranja. Ko vključite sistem AdSR, ta deluje pri vseh hitrostih in vam olajšuje vožnjo v neugodnih vremenskih razmerah ter na zahtevnih podlagah.
NADZOR VOŽNJE NA VSEH PODLAGAH
Sistem nadzora za vse terene je najsodobnejši sistem, ki vam omogoča, da določite in vzdržujete stalno hitrost na spolzkih podlagah. Deluje pri hitrostih med 3,6 km/h in 30 km/h ter vam omogoča, da ostanete popolnoma osredotočeni na cestišče pred sabo.
SPELJEVANJE OB NIZKEM OPRIJEMU
Sistem speljevanja ob nizkem oprijemu vam omogoča optimalen nadzor navora, ko speljete iz stanja mirovanja, ter izboljša zmogljivost v spolzkih pogojih, kot so mokra trava, sneg in led. Sistem ostane aktiven, dokler avtomobil ne doseže hitrosti 30 km/h, potem se vozilo I‑PACE neopazno vrne na izbran način vožnje.
IZBOLJŠANA REGENERACIJA ZAVIRANJA
V vozilo I‑PACE je nameščen tudi sistem izboljšane regeneracije zaviranja, ki izkoristi večino zavorne energije in s tem poveča doseg vozila. Ko stopalo umaknete s pedala za plin, sistem omogoči regenerativno zaviranje, pri čemer vozilo I‑PACE udobno upočasnjuje vožnjo in kinetično energijo pretvarja v električno ter s tem povečuje doseg vozila.
OGLEJTE SI FILM
yt:SYHRnVOY9I0
ZAVIRANJE V GOSTEM PROMETU
Vožnja v gostem prometu v modelu I‑PACE je ob uporabi zaslona na dotik popolnoma preprosta, saj lahko preprosto povečate stopnjo regenerativnega zaviranja. Pogostejše zaviranje v gostem prometu pomeni, da imate s pedalom za plin veliko večji nadzor nad hitrostjo avtomobila.
AKTIVNE LOPUTICE
Za zagotavljanje optimalnega ravnovesja med hlajenjem in aerodinamiko se aktivne loputice samodejno odprejo, ko je potrebno hlajenje baterije, zaprejo pa se, če hlajenje ni potrebno, in s tem omogočijo nemoten pretok zraka.
TOPLOTNA ČRPALKA

Za zagotavljanje optimalnega ravnovesja med hlajenjem in aerodinamiko se aktivne loputice samodejno odprejo, ko je potrebno hlajenje baterije, zaprejo pa se, če hlajenje ni potrebno, in s tem omogočijo nemoten pretok zraka.

OGLEJTE SI FILM
yt:L_qIh5J2OsY

Med modeli vozil Jaguar izberite naelektreno kombinacijo zmogljivosti, tehnologije in sloga.

SESTAVITE SI SVOJEGA

Uradni podatki preskusov EU iz preskusov proizvajalcev po zakonodaji EU. Samo za namene primerjanja. Realni podatki in zmogljivosti električnega vozila se lahko razlikujejo glede na vozne in okoljske spremenljivke.

PRIMERJAJTE NAŠA VOZILA
Dodajte do tri modele za primerjavo
Url
REZERVIRAJTE TESTNO VOŽNJO
Pri najbližjem prodajalcu vozil si pravočasno zagotovite testno vožnjo.
Url
PRENESITE DIGITALNI KATALOG
Izvedite več o vozilih Jaguar
Url
NAJDITE TRGOVCA
Poiščite najbližjega prodajalca vozil Jaguar
Url